Demi ska presentera på Grammys 2012!

Hon har en hit album, Unbroken och hon ska presentera vid Grammys på februari 12th Men Demi Lovato har mer än talang - hon har också stil! Här pratar Demi med OK! om både.

Hur skulle du beskriva din stil?

Demi: Det är en blandning av rock 'n' roll och boho, alltid med en massa smycken och höga skor.

Hur var det första gången du gick på en scen?

Demi: Jag var så nervös att jag trodde att jag skulle bli sjuk, men jag var också väldigt upphetsad. När jag kom ut där så älskade jag det!

Vem skulle vara din dröm person att göra en duett med?

Demi: Det finns så många musiker jag skulle vilja jobba med kan jag inte nämna bara en. Jag skulle verkligen älskar att arbeta med Kelly Clarkson, Adam Levine och Eminem. De är alla så duktiga.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback