Vill ni ha en novell?

Okej, så jag frågade er om ni tyckte att jag borde starta en novell på den här bloggen. Jag har redan börjat den på en annan, och den är på engelska eftersom att mina läsare kommer från Storbritannien, Portugal, Spanien etc. De har skrivit till mig och sagt att de tyckre att den är jättebra, så jag frågade er om ni också skulle vilja läsa den. Jag får 5 kommentarer, men alla är från samma tjej.
KommentarTid
Demza om SNÄLLA SVARA??:
Okej om du vill... men annars nej...

06 Februari, 22:13
Alrita om SNÄLLA SVARA??:
nej palla skriva en novell.. wnb justin brää

06 Februari, 22:13
Liooi om SNÄLLA SVARA??:
nej fan

06 Februari, 22:12
Anonym om SNÄLLA SVARA??:
Ja

06 Februari, 22:12
Norahz om SNÄLLA SVARA??:
NEJ

Svar: Lilla gumman, vad menar du med wanna be justin bree? Cok synd, hur har Justin något med det här att göra? Jag vill inte "sound rude" men det är inte så kul att höra att man försöker vara någon annan.

Postat av: madde

klart du ska göra en novell om du vill det:D!! blir säkert jättebra:)

2012-02-08 @ 22:05:04
URL: http://madeleinenygrens.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback