Demis intervju med Just Jared!

JJ: Vilka egenskaper söker du hos en vän?
Demi: Vad jag ser fram emot i en god vän, är bara människor som jag kan lita på och som är ärliga mot mig och folk som verkligen är öppna. Människor som inte är rädd för att berätta att min rumpa ser stor ut i en klänning (skrattar). Jag letar också efter människor som jag verkligen kan lita på, när det gäller, värdefull information.

JJ: Du var fantastisk det 'Latin Grammys', när du uppträdde på spanska. Skulle du kunna tänka dig att göra ett spansktr album i framtiden?
Demi: Kanske. Det skulle vara häftigt!

JJ: Du ser fantastisk ut på det nya omslaget till Seventeen!
Demi: Tack! Det är en stor ära. Jag är verkligen välsignad att vara en bidragande redaktöroch att vara att den unga rösten för människor som behöver höra någon tala om frågor som de har kämpat med.

JJ: Du hade en hel del framgångar under 2011, vad är du ute efter att göra härnäst musikaliskt?
DemiMusikaliskt vill jag göra något som har att göra med Grammys en dag, så det är på min lista. Att bli nominerad eller vinna eneller något, jag vet inte, det skulle det vara dröm som kom i uppfyllelse för mig.
JJ: Vilken låt kommer du att sjunga på People's Choice Awards nästa vecka?
Demi: Jag kommer att uppträda med min nya singel "Give Your Heart A Break."


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback