Demi's intervju med Seventeen

Demi om alkohol: 'Jag tycker att nyktert är sexigt. Det är coolt. Det är mycket coolare att kunna stå emot andras påverkanden, än att gå under inflytandet.'
Demi om Eminem: Förhoppningsvis kan jag jobba med Eminem. Han är min favorit rappare så någonting med honom skulle vara fantastiskt.

Demi om att vara en förebild: Mitt hela mål i livet var att bli en sångerska, men nu har det fått en helt ny innebörd. Nu hyllar jag en helt ny mening till min karriär, och det är att vara en inspiration. Jag tror att jag har fått en röst för en anledning. Allt hände för en anledning, det är inget sammanträffande att jag har gått igenom mycket när jag var yngre.

Demi om sin kropp: Jag ska inte vara smal som en pinne. Min kropp är inte byggd på det sättet. Jag tycker att jag har en bra rumpa. Jag har inga bröst, men jag har en rumpa!

Inga bröst?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback