Demis intervju med Metro!

Disney stjärnan Demi Lovato, 19, slog en av Jonas Brothers danserskor och checkade in på rehab. Hon har gjort en pop comeback med det nya albumet Unbroken och pratar här med Metro om att överkomma sina demoner och varför hon älskar sina fans så mycket.
Vad kan vi förvänta oss från albumet?
Demi: Mycket dans musik, några låtar om kärlek och om att få sitt hjärta krossat, men också några låtar där jag pratar om problemen jag har brottats med.

Singeln är ganska känslosam, eller hur?
Demi: Den är väldigt känslosam. Den handlar om att komma över sina problem. Det handlar om styrka. Inte många sånger på albumet är sådana, jag ville hålla albumet i hög takt.
Du har också spelat in en låt som handlar om din relation med din "främmande" fader? Varför?
Demi: Jag har aldrig pratat om det här. Jag ville skriva en låt som uttryckte anledningarna till varför vi inte pratar med varandra och för att dela min sida av det hela.
Du har haft en orolig tid? Vad var din lägsta punkt?
Demi: När jag gick till behandlingshemmet, men jag kom över det och jag är starkare än någonsin.
Vad ledde till det?
Demi: Bara problem under ytan som jag hade stött bort under många år. Jag borde ha fått hjälpen jag behövde en lång tid sen, men jag lät det koka upp vilket inte var ett hälsosamt beslut.
Vad är dina nya tattueringar?
Jag har ett litet hjärta på min handled som mina fans brukade rita när jag var på behandlingshemmet. Jag tänkte vilket bättre sätt kan jag säga tack på än att tatuera in ett hjärta på min handled. Det var otroligt att ha deras stöd och jag skulle inte vara i

Fans har sagt att ni är ett exempel på hur man handskas med ätstörningar inte har de?

De har sagt att jag är en inspiration för att hjälpa dem hantera sina frågor, oavsett om det är ätstörningar eller skärsår [Lovato har haft personliga problem med både]. Jag förväntade mig inte att det ska ske. Jag ville bara vara en sångare. Det har tagit mig på en mer meningsfull resa.

Har du överväga att lämna underhållningsbranschen?

Absolut. Jag tänkte: "Jag är utmattad, människor inte förstår och så många människor att vara negativ mot mig." Det är svårt. Det finns så många tryck som ställs på dig när du är i den här branschen. Men jag älskar att göra det, jag älskar att sjunga, jag vill inte ge upp det bara för att det blir tufft.

Skulle du vill att dina egna barn att gå in showbiz vid ung ålder?

Jag började när jag var sju, men bara agerat för ett år. Jag hade en ganska normal barndom. Om de ville göra det jag skulle låta dem men jag skulle inte uppmuntra dem.

Är barn som kan hantera en arbetsbelastning som du haft?

Ja, det görs hela tiden. Det finns lagar som specifikt diktera hur många timmar ett barn kan fungera. Samtidigt är det viktigt för barnen att vara barn. Jag skulle hellre låta mina barn vara barn.

Vilka lärdomar har musikindustrin lärt dig?

För att hålla på att gå och aldrig sluta.

Har Google du någonsin dig själv?

Alla gör det. Jag gillar att se om mina skor gick med klänningen på röda mattan eller hur mitt hår såg ut vid ett evenemang. Du vill se hur människor reagerar på din nya video eller låtar. Du måste se vad dina fans vill, du måste veta vad de tycker och man måste gå på Internet för att se det. Det betyder inte att alla har rätt att säga vad de vill på internet. Du behöver bara ta fram en selektiv örat och kunna se människor bara är att vara en hatare för sakens skull.

Svara du någonsin med dem?

Jag twittrade någon back en gång. Det är lustigt, eftersom de inte förväntar dig att göra det. De gjorde lite kommentarer och jag twittrade tillbaka "du oförskämd". Jag struntar oftast dem. Den tiden gjorde mig att känna lite bättre, dock.

Vem tycker du lyssnar på?

Jag är en stor Rihanna fan. Jag älskar hennes attityd och hennes nya album. Jag älskar Kelly Clarksons nya album också.

Vad har varit höjdpunkterna i din karriär?

Att ha en No.1 album på Billboard och vinna Teen Choice och folkens Awards Choice.

Vad har varit din mest extravaganta köp?

Jag köpte en Mercedes cabriolet - en E350 eller något? Jag vet inte. Det är min bil, kör jag den varje dag. Det är inte en leksak, så jag får en massa användning av det.

Vilka är de förmåner of Fame?

Att ha en röst och stå upp för saker du tror i. Att kunna inspirera människor genom musik. Jag stöder anti-mobbning kampanjer.

Vad skulle du vilja uppnå?

Att vinna en Grammy.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback