Joe- 'Det är svårt att glömma Demi'



Intervjuare: Du prisade Demi senaste CD. Hur kände du dig när du lyssnar på?
Joe Jonas: Jag är glad att hon hade det stöd han behövde, och att hon är lycklig nu. Demiär speciell för mig.
I: Du är typen som blir vän med ex?
JJ: Ja, det är viktigt att upprätthålla en god vänskap. Jag hade tur nog att ha befriended ett par ex. Jag är cool med dem (skratt). Om det beror på att vi daterat till en anslutning. Det är svårt att säga adjö för alltid.
I: Vilken typ av pojkvän är du?
JJ: Jag behandlar flickan som en prinsessa, med respekt. Jag pendlar från var du är på turné bara för att se den. Min flickvän är alltid högsta prioritet på min dagordning.
I: Har du någonsin gråtit för en flickvän?
JJ: Ja, det hände ett par gånger (skratt). Det är en typ av erfarenhet som du har att gå. På den tiden, hjälper musiken att undkomma sorg.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback